Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2013-04-20

Apie pasikeitimus

Šią savaitę suspažinau su vienu labai įdomiu žmogumi. Žmogus kaip žmogus. Visi mes turime savo keistenybių (Pvz. aš turiu bjaurų įprotį valgyti tik su vienu įrankiu, o kai reikia ką ant šakutės pastūmėti, tai į pagalbą man ateina mano pirštas. :}), bet šio žmogaus išskirtinumas yra tame, kad jis nuo šio pirmadienio nusprendė nevalgyti nieko augalinio. Jo mytybos pokyčių prasmė turi glūdėti proteste prieš paplitusią madą būti vegetarais, veganai ar net visiškais žaliavalgiais. Iš pradžių tai skambėjo juokingai, o po to privertė susimąsyti, kad vis dėlto šiame reikale yra prasmės. Nuo vieno kraštutinumo iki kito: jei žmonės gali atsisakyti gyvulinės kilmės ar net termiškai apdorotų produktų, tai kodėl kiti negali būti vien tik gyvulinės kilmės produktų valgytojai? Nežinau kiek tai gali daryti įtakos sveikatai (manau, kad bet kokie kraštutinumai žmogaus mityboje yra nesveiki), bet parodyti reikalo kvailumą pulti nuo vienos mitybos mados iki kitos yra gana įdomus iššūkis. Sėdėjau, žiūrėjau į priešais mane sėdintį žmogų ir mąsčiau kiek jis tvers valgydamas vien tik mėsą, žuvį bei pieno produktus, užsigerdamas tai vandeniu, nes arbatžolės irgi augalai... O gal jis atras antiveganišką madą, kuri platins plėšrūnišką gyvenimo būdą? Gal gal?...
Vienaip ar kitaip aš taip negalėčiau. Aš esu linkus į kraštutinumus, bet tai neliečia to, kas guli mano lėkštėje. Nes  net ir tikrai plėšrios katės sustoja prie kvapnaus kiečio kupstelio ir su malonumu jį rupšnoja, o visiškos vegetarės triušės (kad ir retais atvėjais) tapę motinom suryja savo vaikus. Ir šiaip, kam prieštarauti gamtai, jei ji mums davė visavalgių dantis? Kaip ten bebūtų kepta mėsytė su salotomis juk taip skanu.

_ ,, _

Žinau, kad šiandien šeštadienis ir pagal mano planus turėčiau rašyti apie taip, kaip iš seno megztinio pasisiųti pagalvę, bet rašysiu apie savo išvaizdą... nes pakiečiau savo plaukų spalvą ir esu tuo labai patenkinta bei, kaip ir visos savim patenkintos moterys, noriu pasirodyti. :D

Plaukų spalvą pradėjau keisti dar vasario mėnesį, bet, kad ir kokia gražia spalva buvo mano plaukus perdažius kirpėja, tai nebuvo TA spalva, kurios norėjau.

Tai gi derinukas skirtas pasisėdėjimui su draugais. Čia mano plaukai vis dar tamsios šokolado spalvos...

Pilki ilgaauliai batai, trikotažinė tamsiai mėlynos spavos suknelė, mėlynas dirželis, raudoni, baltai taškuoti marškinėliai, pakabukas katė ir balti keramikiniai auskarai.

O čia aš jau su savo naujaisiais, gražiaisiais plaukais. Dabar jie baklažano spalvos ir man tai baisiai patinka. :D Derinukas kaip tik ir skirtas kelionei pas kirpėją.

 
Pilki auliniai batai, rausvos kelnės, dirbtinės odos striukė, odinė delninukė, laikrodis, juoda plastiko apyrankė, violetinis pandžabis, rudi trikotažo marškinėliai (kad šalta nebūtų), pakabukas-plunksnos ir žalvariniai auskrarai-elniukai.
 
O kokių pasiketimų atsirado Jūsų gyvenime atšilus orams?

4 komentarai:

  1. Smagiai perskaičiau :))) Apart pieno produktų, vos ne paleo mityba. Bet bet bet Paleo už begalinį kiekį daržovių. Esmė, kurią vis tik bando pabrėžti ir įrodyti tas žmogutis, tikra teisybė...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Keistai paprasta, atvirai pasakius aš net nežinau, kas yra Paleo mityba (reikės pagooglint). :D Bet teisybės čia daug yra... reikės pasidomėti kaip tam žmogeliui sekasi mėsavalgiu būti ir dar apie jį parašyti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vien mėsą valgant apsunksti, bet pripratus (po gero mėnesio) jaučiamas fizinis stiprumas ir jėga kuri labai tinka sportuojant, užsiimant kultūrizmu. Tiesa, kai visa to jau perdaug ima kilt baltyminiai spuogeliai. Esu visokias nesamones išbandžius kol užaugau ir 'daėjau' protan valgyt tai, ko nori organizmas. Sunkoka per pilnatį ir visokius pms'us nes tada nežinau nei ko noriu, nei kaip jaučiuos. Visiems bandymams skiriu mažiausiai pusmetį, nors atsibosta jau po poros savaičių, užtai kantrybės išmokau, kas labai reikalinga mano salygom kovojant su vėjo malūnais.
    Šiemet atsisakiau 2 litrų vandens per dieną, ohoho kokie pokyčiai per pirmus 3 mėnesius. Todėl vėl geriu.
    O man labai patinka tamstos kelnės ir pandžabis. Ir laikysena.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Cute jacket :) OASAP FALL GIVEAWAY! Click here to enter : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2014/09/oasap-fall-giveaway.html#more :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    AtsakytiPanaikinti